maandag 21 maart 2011

Van diehard naar dieheart?

Als je me vraagt of ik een diehard (taaie, volhouder) ben (bijvoorbeeld om meer bekendheid te willen geven aan sociocratie en restorative circles) dan ben ik dat misschien op sommige gebieden. Ik besef me dat ik van diehard dan nu de weg ga afleggen naar dieheart. Want het hart wordt straks even stil gelegd en overgenomen (als het goed is) door de hart long functie machine. Een gek idee eigenlijk dat het veel besproken hart wordt overgenomen door een machine opdat de chirurg er rustig aan kan sleutelen.

De ontharingscrème op de borst gloeit na, maar het gehaarte is wel vertrokken onder deze agressieve materie. Vandaag nog een röntgenfoto en een echo die vrijdag was afgezegd zonder argumenten.
Dan nu voorlichting om 10.00 uur en vanaf 5 uur op de zaal blijven in afwachting van bezoek van de chirurg waar ik m'n laatste vragen kan stellen.


Meer nieuws mogelijk later. De tijd nijpt....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten