woensdag 16 maart 2011

Definitieve opname 18 maart 2011

Deze brief kreeg ik van het ziekenhuis, handig via email:

Betreft: datum opname i.v.m. operatie.

Geachte heer Van Dantzig,

Uw operatie staat gepland op dinsdag 22 maart 2011. U wordt verwacht voor opname op vrijdag
18 maart 2011. Wij verzoeken u allereerst de volgende onderzoeken te laten plaatsvinden:
09.30 uur: Duplexonderzoek v.d. halsvaten
10.30 uur: TCD-onderzoek
12.00 uur Opname op F3 en intake gesprek
13.00 uur: EEG met cct
15.45 uur echocardiogram
 
Voor alle drie de onderzoeken kunt u zich melden bij de balie 3 (klinische neurofysiologie). Daarna wordt u
opgenomen op de verpleegafdeling F3. Wij verzoeken u zich na deze onderzoeken te melden op deze afdeling.

Ten aanzien van de antibioticakuur die u nog heeft (of wellicht net heeft afgerond) zal er tijdens uw opname
o.a. ook nog bloed worden afgenomen. Indien uw ontstekingswaarden te hoog zijn, zal dit helaas gevolgen
hebben voor de geplande ingreep.

In het geval van een spoedoperatie bestaat de mogelijkheid, dat de geplande ingreep zal moeten worden
uitgesteld. Indien dit het geval is, zullen wij proberen u zo spoedig mogelijk hierover te informeren.
Bij vragen en / of opmerkingen kunt u contact opnemen met het secretariaat via telefoonnummer 088-3201170.

Zal maar flink wat te lezen mee nemen voor over het weekend en maandag....
En ach een bezoekje vooraf is denk ik ook geen probleem want die opname vooraf is voor verneveling van de longen vooraf.

1 opmerking:

  1. Nou Emile, ik zie dit nu voor het eerst en meteen constateer ik dat je inmiddels al opgenomen bent.
    Veel sterkte gewenst met de operatie, al weet ik (uit eigen ervaring) dat je die sterkte vooraf mee moet brengen en daarna moet hopen dat het voldoende was. Je kunt zelf niet veel doen als je op de tafel ligt. Maar hopelijk gaat het bij jou wat soepeler dan bij mij en ben je met een paar dagen weer aan de beterende hand. Ik duim voor je!
    -- willem

    BeantwoordenVerwijderen