dinsdag 8 maart 2011

Het uur u nadert

 Ik heb vandaag weer eens naar het Antonius gebeld en kreeg te horen dat ik was ingepland voor de operatie kamer op 22 maart! En ja, ze wilden me drie dagen van te voren opnemen om me voor te bereiden. Dus vanaf 19 maart sluit ik ik hier het een en ander af.

Er moeten nog wat onderzoekjes gedaan worden maar die kunnen poliklinisch van te voren gebeuren omdat ik niet zo ver weg woon. Een brief met meer informatie is onderweg.
Er zou nog een echo gemaakt moeten worden en een EEG gemaakt moeten worden, een duplex onderzoek van de hals slagaders (dat is gelukkig al gedaan bij het UMC-U in het kader van een SMART onderzoek) en een TCD ( Trans Cardio Doppler onderzoek).

Heel wat meer dan mij bekend was bij het UMC om nog meer beslagen ten ijs te komen?
Ondertussen heb ik op Youtube nog wat verder gezocht naar opnamen over een Bentall operatie en een Mitralis ring operatie en Maze operatie (wegbranden van zenuwbanen tegen atrium fibrilleren ; zie uitleg door op de laatste link te klikken).

Voor wie interesse heeft kan op de linkjes klikken om ze ook te zien te krijgen.
Meer opnames:  Mitralisklep operatie
Bicuspide Tricuspidalis klep reparatie

1 opmerking:

  1. Als je geen grootse dingen kunt doen, doe dan kleine dingen op grootse wijze. (Napoleon Hill, auteur)

    BeantwoordenVerwijderen