vrijdag 25 maart 2011

Net als zijn kamergenoten heeft ook Emile nu een band om de borst, waarmee hij kan zorgen dat er niet te veel druk op het borstbeen komt te staan bij het hoesten. We zijn vanavond nog even geweest, maar het is erg druk in de kamer met bezoek zo na een uur of 7....

Morgen (zaterdag) zijn er nog geen bezoekjes gepland (ik ga wel, maar ben nu nog wel flexibel), zondag heb ik nu al twee personen gehoord die willen komen. Kortom, als je nog langs wilt dit weekend, dan kan dat alleen nog op zaterdag, en natuurlijk wel even melden... :-) Maar hij is er vast door de week ook nog wel, en daarna thuis ook nog een hele tijd... Dus mogelijkheden te over. De eerste week na thuiskomst mag hij nog niet naar buiten, de eerste 10 dagen niet alleen zijn.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Hanke

    Ik zou maandag avond even een uurtje langs willen gaan, van ong. 18.00 tot 19.00
    Zou dat kunnen

    Mieke Jans, van transitiotn towns

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi Hanke, heb ik het goed dat ik één van de twee ben die zondag wil langskomen? Kan dat nog steeds tussen 11 en 12? Merci, David

    BeantwoordenVerwijderen