vrijdag 8 april 2011

Zwakke adem

Helaas is mijn ademhaling weer parten gaan spelen en ik hoest me dag en nacht te pletter, steeds knijpend in mijn Sterna protector (die het borstbeen bijeen houdt). Dit is wat ik niet voorzien heb dat de ademhaling zo tergu zou vallen. Spreken gaat me moeilijk af, dus is het goed te zorgen dat er niets uit mijn keel komt aan worden; zo min mogelijk. Ik hoop dat is ik begin met wandelen dat het dan weer beter gaat met de capaciteit en met name de prikkeling. Hanke heeft last minute slaaptabletten via de huisarts gehaald en hoop vannacht wel even ontspannen onder zeil te gaan.

1 opmerking:

  1. Beste Emile,

    Ik heb je verslag (bij gebrek aan een beter woord) gelezen.
    Het begin van een Bouwstuk is er.
    Je negrijpt dat ik eea goed herken, en andere dingen ook weer niet. Maar dat is niet belangrijk.

    Ik hoop dat het ademprobleem snel is opgelost.

    MBG
    HPH

    BeantwoordenVerwijderen