donderdag 24 februari 2011

Weekje verder

Na de optimistische indruk die ik van het Cardicare centrum in Blaricum heb gekregen, is het inmiddels een week verder. De cardioloog heeft me wel een keer 's avonds om 19.30 uur opgebeld om met te zeggen dat de naam van de  persoon die hij genoemd had, niet de juiste is die me eerst zal benaderen, doch dat het een andere persoon zal zijn, de thorax chirurg aangezien dat het voornaamste deel van de operatie zal zijn.

Ik was met dit belletje blij verrast dat een dergelijk detail zo zorgvuldig afgehandeld werd ook buiten werktijd. Echter was mij niet bekend hoe lang het zou gaan duren voor ik uitgenodigd zou worden voor dat gesprek. Vandaag heb ik daar nog een keer over gebeld om na te vragen aangezien ik toch graag ongeveer weet wat wanneer zal plaats vinden. Ik wil nog nog een aantal zaken realiseren nu het nog kan, opdat ik binnen deze beschikbare tijd ook aan elk de juiste prioriteit kan geven.

Gisteren avond hebben we weer een restorative oefencircle kunnen doen, waar ik heel blij mee was.
Ik ervaar het als zo zinvol om samen hiermee bezig te zijn en inzicht te krijgen hoe we onze communicatie zo kunnen inrichten dat we langzamerhand conflicten voor kunnen zijn.

Ik ben inmiddels door het Cardicare centrum van Antonius teruggebeld dat ik maadag 28 februari wordt opgeroepen voor een gesprek. Dat ervaar ik als heel prettig om te weten.
Imiddels ook via ander kanaal gehoord dat communicatie tussen Diak en UMC helaas niet al te best verlopen is bij cardiologie. Tijdens mijn gesprek met het UMC heeft de betreffende arts me verzekerd dit ter kennisgeving door te spelen.

Tot zover deze update.
Émile

Geen opmerkingen:

Een reactie posten